Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Jacqueline Dooren - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Jacqueline Dooren - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

17 Februari 2010 | Nederland, Lisse

Het is bijna zover. Nog 1 (waarschijnlijk kort) nachtje slapen en dan vertrek ik voor 5 maanden naar Dharamsala, India om vervolgens via Nepal naar Tibet en China te reizen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar moet nu nog snel de laatste dingen afronden! Binnenkort mijn eerste verhaal vanuit India.

Liefs Jacqueline

  • 17 Februari 2010 - 16:34

    Lindy:

    Hoi Jacqueline,

    Kon er gister niet bij zijn. Maar ik wens je uiteraard heel veel plezier maar met wat je allemaal van plan bent moet dat helemaal goed komen :)

    Ben zeer benieuwd naar je verhalen en foto's (met gips!)

    Goeie reis!

    x Lindy

  • 17 Februari 2010 - 16:36

    Eefje:

    Lieve Jacqueline,

    Ik ga me NU aanmelden voor je berichten. Ben erg benieuwd wat je gaat meemaken.

    Sterkte met je gipsvlucht (maar dan van Nederland weg, dat kunnen de meesten nu niet zeggen!) en heel veel plezier daar!

    Eefje

  • 17 Februari 2010 - 17:12

    Angela:

    hele goede reis, en een goede start daar in India! Wees voorzichtig met je armpje voor zover dat kan :)

    veel liefs,Angela

  • 17 Februari 2010 - 17:37

    Vicky:

    Leuk dat we je kunnen volgen, top ;). ik zie je morgen!! Succes met de laatste loodjes meid..
    Liefs

  • 17 Februari 2010 - 19:05

    Tamara:

    Hee Jacq,

    Kon er helaas niet bij zijn gisteren, maar ik wens je heel veel plezier en onvergetelijke ervaringen toe op reis. En een flesje vol geluk ;-)

    Een hele goede reis morgen!

    Liefs Tamara

  • 17 Februari 2010 - 20:08

    Roos:

    lieve schat, een heel goede reis gewenst! Natuurlijk ga ik vanuit het koude kikkerlandje al je avonturen volgen.

    Liefs en een dikke knuffel, Roos

  • 17 Februari 2010 - 20:24

    Edmund:

    Ha, Jacqueline!! Suuuper vet vind ik je reis! Echt heel veel plezier en mooie avonturen toegewenst :)) xx

  • 17 Februari 2010 - 20:37

    Oma:

    Goede reis en tot ziens in augustus. Ik denk aan je en ik hou van je.

  • 18 Februari 2010 - 08:10

    Maartje:

    Hey Jacqueline,

    Een heel goede reis en ontzettend veel plezier! Maak er een gave tijd van.

  • 18 Februari 2010 - 08:47

    Annelie:

    Hey meis!

    Geniet van alles wat op je pad komt ow en natuurlijk van het boek wat in je tas zit =).
    Goede reis meis!

    xxxjes

  • 28 Februari 2010 - 14:48

    Opa:

    Hoi Jacqueline,
    Bij Yvonne hebben we samen jouw eerste deel van het reisverslag gelezen. Het was erg interessant en wetenswaardig. Ik heb de indruk dat het daar behoorlijk arm is. Maar de mooie omgeving en je indrukken zijn wel belangrijk.
    Geniet ervan tot lezens...

  • 28 Februari 2010 - 14:50

    Yvonne:

    We blijven je volgen!!
    Heel veel mooie ervaringen toegewenst!!
    En morgen...een bijzondere verjaardag.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lisse

Jacqueline

Hier vind je verslagen van mijn reizen naar de Balkan, India en China, en de Arabische Golf.

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 74913

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Australië

26 April 2014 - 10 Mei 2014

Tunesische bruiloft

24 November 2012 - 09 December 2012

Klimaattop Qatar

31 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Arabische Golf

18 Februari 2010 - 12 Augustus 2010

Jacqueline op weg naar Tibet!

01 Mei 2008 - 15 Oktober 2008

OFN uitwisseling met Kosovo en Servie

Landen bezocht: